Blev dålig igen på onsdagskvällen och har legat två dar till. Influsensa, gissar jag.
Så inte har det blivit mycket gjort den här veckan. Mest har jag legat och läst. Suttit och tecknat lite också när jag har orkat. Det får bli nya friska tag på måndag igen.
Har läst en mycket intressant artikel om bedömning i bildämnet ur boken Att bedöma eller döma som jag läser på svenskakursen. Jag ska ta med den - vore intressant att diskutera med er andra.
Har precis fått reda på att jag fått lärarlyft till våren. Det betyder betalt 80 % av lönen. En gudagåva - mycket tacksam för den.
fredag 28 november 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Hoppas du kryar på dig! Snart ses vi:) bara 4 dagar kvar!! , saknar er alla i klassen . kram
Det ska vekligen bli kul att träffa alla igen. Skönt att se schemat från Thomas också. Nu är den närmaste framtiden lite mer lättstrukturerad.
Skicka en kommentar