I fredags fortsatte elevernas arbete med väggmålningarna. De representerar de olika inriktningarna som finns på Nackademin, estet, bygg, natur, samhälle - tyvärr får inte teknik någon för den gruppen fick inte ihop det. Lite synd förståss. Bilderna blir inte så långvariga för skolan lämnar lokalerna på Kvarnholmen till nästa höst.
Måndag och tisdag har jag varit hemma med feber och halsont. Jag hoppas och tror att jag kan gå imorgon eftersom jag har lektionen själv då med estet 3:orna. Jag kan åtminstone ta mig dit ha deras lektion och sen pallra mig hem.
Många av oss verkar ha varit risiga de sista veckorna. Det är väl årstiden. Det blir nya tag.
3 kommentarer:
hej! guud så fina bilder ! verkar jätte roligt. funderar hur det gick till, var det så att alla fick lämna in förslag el, hur enades man ? ja, många e sjuka, jag hoppas du kryar på dig! Men!!! gå inte på bussen förrän du e helt frisk! kram
Hej,
fina väggmålningar synd att de inte får vara kvar där..
Krya på dig å som Erica sa ta det lungt tills du är frisk-det verkar var en svimningsrisk att gå för tidigt.
Kram
Eleverna fick enskilt rita förslag i grupperna och sedan fick de enas om vilket förslag de skulle använda. Var inte med under den processen.
Skicka en kommentar